Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2010 11:57 - ИСТОРИЯТА НА РЪЖДЯСАЛИЯ КЛЮЧ
Автор: malama Категория: Други   
Прочетен: 2172 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 24.04.2010 14:01


Историята на ръждясалия ключ

 

Метален ключ, с ръжда покрит,

търсеше компания на плажа.

Подал  пластмасова глава от пясъка,

възпря на хлапето  босите нозе.

Каква ли тайна е скрита в  мокрите недра?

Извадил  острието му от пясъка,

съзря ръждата върху него

и старателно започна да я чисти.

Чу скърцащ шепот от дланта си:

„Хвърли ме обратно във водите,

не ме връщай пак при хората!

Но първо чуй моята история...

Отключвах и заключвах къщата

на мъж, жена и две деца.

Любов, смях, игри, целувки...

Цар  Щастие седеше в дома.

След  две лета жената влезе в ковчег,

изнесоха я през моята врата.

Мъжът потъна в скръб.

Две лета отключвах и заключвах

тъжно скърцащата врата.

Но тук от плажа той доведе втората жена.

Поиска и успя да се промени.

Жената и мъжа обичаха любовната игра.

Ала две деца чакаха храна,

две деца плачеха в нощта...

Минаваха лета.

Жената стана царица на дома.

Кавги, раздори, изневери,

алкохолни ругатни –

жената искаше дома.

Заслужаваше ли тя това?

Мъжът заключи с мен входната врата

и  ме захвърли в морето.

Дано никога не ме намерят!

Наивна суета...

В солените води ръждясах бързо,

като любовта на двамата.

Сега ме хвърли обратно във водите!”

Зачудено, хлапето сви дланта си.

Ключът, затоплен от детската игра,

потръпна и се плъзна.

Сам падна в солените води.
............................................

С играта на живота дете се запозна.

Искаше му  се,  това да е шега...

 

 

 




Тагове:   игра,   ключ,   шега,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мнение
24.04.2010 23:22
Понявга в живота става и така.Никой няма правото да отнема другимо,ако не му се даде.Накрая всеки си плаща сметката.Много обнадеждващ образ на детето.Дали обаче няма да забрави получения урок?
цитирай
2. анонимен - Напомняне
26.04.2010 19:16
Имах аз история с ключ такъв,който ми създаде главоболие.Решението дойде изведнъж-душица детска отключи сърцето на любимата жена.
цитирай
3. анонимен - Знание
27.04.2010 15:49
Едва прекрачих прага земен,сиреч сега съм се родил и всичко що на сън съм го видял ,дойде с мен на този свят.Искам ли го?Сам не зная,или пък бягал съм от него аз,провидението ще покаже.
цитирай
4. анонимен - y_lozev-Познавам
28.04.2010 12:44
Познавам,познавам и аз такава врата.С подобен ключ,губен и откриван,хвърлян,но така,ей на една ръка и памет ,за да не бъде загубен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malama
Категория: Други
Прочетен: 236756
Постинги: 81
Коментари: 147
Гласове: 88
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930